Pokud preferujete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme ji řešit přímo s autorizovaným servisem. Seznam dostupných naleznete níže. Případně v návodu, který je přiložen u zboží, v záručním listě, nebo na webu výrobce.
Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém.
Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
1. kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
2. popis závady a vaše kontaktní údaje
Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.
Zboží zašlete na adresu:
DREXX s.r.o. – reklamace
Líský č.p. 72
273 76 Pozdeň
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.
Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373.