Reklamace

Autorizovaný servis

Pokud preferujete nejrychlejší vyřízení reklamace, doporučujeme ji řešit přímo s autorizovaným servisem. Seznam dostupných naleznete níže. Případně v návodu, který je přiložen u zboží, v záručním listě, nebo na webu výrobce.

Jak na to?

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém.

Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
1. kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
2. popis závady a vaše kontaktní údaje

U prodejce

Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.

Zboží zašlete na adresu:
DREXX s.r.o. – reklamace
Líský č.p. 72
273 76 Pozdeň

Jak na to?

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství.

REKLAMACE poškozené zásilky

Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.

DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373.